ترازوی آویزی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازو دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد

 





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 5 آبان 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی